Oferuję:
- skuteczny, kompleksowy start z newsletterem i pomoc w ogarnięciu technikaliów
- grupowy, warsztatowy program systematycznego budowania wartościowej listy mailingowej dla coachek, edukatorek i ekspertek, które wiedzą, że newsletter jest ważny w sprzedaży i budowaniu biznesu, chcą rozmawiać z potencjalnymi klientami mailowo i uniezależnić się od mediów społecznościowych
- kurs techniczny obsługi nowej, polskiej wersji platformy mailingowej MailerLite, którego certyfikowaną ekspertką jestem. Dzięki któremu w końcu zaczniesz automatyzować procesy w firmie.
- newsletterowe SOS – 60-minutowe spotkanie ratunkowe dla Twojego newslettera, gdy utkniesz, coś nie działa jak powinno, nie wiesz, jaki kolejny krok wykonać, by rozwijać swój biznes, albo czujesz, że potrzebujesz rozwiązania na już!
- wsparcie w tworzeniu efektywnych sekwencji powitalnych, które już przy pierwszym kontakcie pozwalają na odpowiednie przyjęcie nowych osób na liście mailingowej. Dzięki temu przekształcisz ich początkowe zainteresowanie w potencjalne zamówienia, a następnie w lojalne, powtarzające się transakcje – pobierz checklistę SKUTECZNA SEKWENCJA POWITALNA
Specjalizuję się w:
Uczę małe biznesy online tworzyć komunikację mailową, która buduje relacje i sprzedaje, wykorzystując MailerLite. Pomagam coachkom, edukatorkom, mentorkom i ekspertkom wszelakim dobrze wystartować z newsletterem, skutecznie budować listę mailingowej oraz sprzedawać przez maile zarówno w grupowych programach warsztatowych, jak i w pracy indywidualnej.
O mnie
Jestem certyfikowaną ekspertką MailerLite, edukatorką mailingu i profesjonalną moderatorką grup MasterMind. Wierzę, że każdy przedsiębiorca może budować relacje i lojalność bez ciągłego przesiadywania w mediach społecznościowych. W wieku 44 lat zmieniłam swoje życie, porzuciłam etat, aby pomagać kobietom zarabiać na swojej wiedzy i oszczędzać czas dzięki automatyzacji i optymalizacji biznesu. Wspieram w e-mail marketingu, pomagam dopracować oferty i tworzyć skuteczne strategie sprzedażowe online oraz sprawiam, że maile stają się Twoimi najlepszymi sprzedawcami. Tak, dobrze słyszałaś – maile mogą zarabiać dla Ciebie! Chcesz tak jak ja sprzedawać swoje usługi i produkty online bez ciągłego ślęczenia w mediach społecznościowych? Jeśli tak, to możesz! We współpracy stawiam na relację, otwartość, autentyczność i odpowiedzialność, bo te wartości prowadzą do osiągnięcia zamierzonych celów, a nawet więcej.
Opinie
Lucy pomogła mi w migracji do nowej wersji MailerLite’a. Ogromnie zaangażowanie, wszystkie problemy rozwiązane, ciągły kontakt, przemiła komunikacja – ogromnie się cieszę, że oddałam tę sprawę w jej ręce. Przy kolejnych akcjach z newsletterem wiem już, do kogo się zwracać. Polecam!
Współpracuję z Lucy od roku i mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że można na niej polegać jak na Zawiszy. Lucy to uosobienie rzetelności i sumienności; doskonale ogarnia całość projektu i jednocześnie nie umykają jej nawet najdrobniejsze szczegóły; wszystko jest zrobione na czas i na tip top; o swojej czasowej niedostępności informuje z wyprzedzeniem tak, aby można było sensownie zaplanować pracę; kiedy czegoś nie potrafi zrobić albo coś technicznie nie działa, to poruszy niebo i ziemię, aby się nauczyć/żeby zadziałało; komunikuje się jasno i klarownie, bez niedomówień; i w ogóle jest ciepłą, życzliwą osobą. Skarb po prostu
Lucy jest Integratorką mojego biznesu, czyli osobą, która sprawia, że ten biznes działa – jest zaopiekowany od strony technicznej, marketingowej, sprzedażowej i że klienci są zadowoleni. Mnie pozostaje wymyślanie nowych pomysłów i obsługa klientów od strony coachingowej. Prawie całą resztę robi Lucy, za co jestem jej dozgonnie wdzięczna. W szczególności Lucy zajmuje się zarządzaniem wszystkimi projektami – od wprowadzania nowych usług lub produktów do przeprowadzania profesjonalnych kampanii marketingowych. Jak jest Lucy? Pogodna. Mądra. Obowiązkowa i skrupulatna. Dotrzymuje terminów. Uwielbia swoją pracę, czuje się w niej jak rybka w wodzie. Nigdy nie ma dość nauki nowych rzeczy. Jej motto? – „Co się nie da, jak się da?”